دیدار با خانواده های معظم شهدا روحیه خدمتگذاری را تقویت می کند 

دیدار با خانواده های معظم شهدا روحیه خدمتگذاری را تقویت می کند 

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: خدا را شاکریم سه شنبه های تکریم زمینه ای را فراهم کرد تا با دیدار از خانواده های معظم شهدا که عزمی راسخ در دفاع از ارزش های اسلامی داشته و اسوه صبر و استقامت می باشند، روحیه خدمتگذاری در ما تقویت شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: در پی دستورالعمل ابلاغی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، هر هفته آئین سه شنبه های تکریم به صورت حضوری و یا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این هفته نیز سه شنبه های تکریم به صورت دیدار ویدئو کنفرانسی با خانواده شهید علی طالبی فرد از شهدای شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: شهید طالبی فرد در سال ۱۳۵۰ متولد شده و در سال ۶۵ که ۱۵ سال سن داشته در عملیات کربلای یک در دشت مهران در اثر اصابت ترکش به ناحیه سر و گردن به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

 

خوبی زاده اظهار کرد: خدا را شاکریم که سه شنبه های تکریم زمینه ای را فراهم کرد تا با دیدار از خانواده های معظم شهدا که عزمی راسخ در دفاع از ارزش های اسلامی داشته و اسوه صبر و استقامت می باشند، روحیه خدمتگذاری در ما تقویت شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی خود پاسدار انقلاب اسلامی و میهن بوده و هر کجا که برای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی نیاز بوده که مردم به صحنه بیایند، خانواده های معظم شهدا همواره پیشگام بوده اند.

 

وی اظهار کرد: در این دیدار که به همت کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم تدارک دیده شده بود، حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج نیز به صورت مجازی ما را همراهی کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم را یکی از کانون های مصمم در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم برشمرد و افزود: این کانون فرهنگی هنری علی رغم کمبود منابع مالی اما تاکنون کلیه تلاش و همت خود را در اجرای این طرح ملی به کار برده است و جا دارد از میثم زارع مدیر فعال این کانون تشکر کنم.

 

وی در خاتمه یادآور شد: در این دیدار ویدئو کنفرانسی مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم به اتفاق امام جماعت و هیئت امنای مسجد در منزل شهید طالبی فرد حضور یافته و از خانواده معظم ایشان تجلیل کردند.

پایان پیام/ 586